Η Εταιρεία μας
Γνωρίστε την Bit Smartsoft Ltd και την ομάδα της
Σύντομο Ιστορικό
Η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε στην Κυπριακή αγορά το 1991 αρχικά με την εμπορική επωνυμία Bit Hotel Software Ltd ενώ το 2010 μετονομάσθηκε σε B.I.T. Smartsoft Ltd.
Κύριο αντικείμενο της εταιρείας ήταν η μηχανογράφηση ξενοδοχειακών και επισιτιστικών επιχειρήσεων με λογισμικά συστήματα που αντιπροσώπευε κατ΄ αποκλειστικότητα στην Κυπριακή αγορά.
Βλέποντας τα προβλήματα και τις αδυναμίες που είχε το εισαγόμενο λογισμικό, το 1998 στρέφεται στην έρευνα με στόχο να αναπτύξει το δικό της λογισμικό στην τεχνολογία των windows.
Στις αρχές του 2003 ο στόχος έγινε πραγματικότητα αφού παρουσίασε απόλυτα ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού για 3 σημαντικούς τομείς επιχειρήσεων:
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Μια μεγάλη γκάμα προϊόντων μηχανογράφησης που επιτρέπουν στο ξενοδοχείο να λειτουργεί με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Αυτοματοποιήσεις όπως ο συγχρονισμός των κρατήσεων μέσω διαδικτυακών καναλιών στο σύστημά σας PMS και πολλά άλλα, ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες για σφάλματα και σας επιτρέπουν να εστιάσετε στην υποδοχή των καλεσμένων σας.
Επισιτιστικές επιχειρήσεις
Με περισσότερα από 580 καταστήματα καφέ μπαρ και εστιατόρια, η smart soft προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει όλες τις ανάγκες λειτουργίας μιας επιχείρησης.
Επισιτιστικές επιχειρήσεις
Στη Smartsoft καταλαβαίνουμε ότι η πιο σημαντική πτυχή σε μια επιχείρηση είναι να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας. Για να σας επιτρέψουμε να εστιάσετε στους πελάτες σας, σας παρέχουμε τα εργαλεία για να ελευθερώσετε χρόνο και να καθαρίσετε το μυαλό σας
Σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να καλύψει ολοκληρωμένα τη μηχανογράφηση και του τομέα Fitness & Sports Centers.
Το σημαντικότερο στοιχείο της επιτυχημένης πορείας της είναι η σπονδυλωτή διάρθρωσή της και η στελέχωσή της με τα ίδια τα άτομα που την δημιούργησαν και τα οποία διαθέτουν την απαραίτητη γνώση και εμπειρία ώστε να αποτελούν σήμερα μία από τις καλύτερες και πληρέστερες ομάδες εργασίας της αγοράς.
Φιλοσοφία ανάπτυξης Λογισμικού
Θέτοντας τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του λογισμικού της εταιρείας μας, προσπαθήσαμε βασισμένοι στην εμπειρία μας να κρατήσουμε τα θετικά και να αποφύγουμε τα αρνητικά που βιώσαμε από την μακρόχρονη εμπειρία μας στον ξενοδοχειακό χώρο είτε σαν χειριστές εφαρμογών είτε σαν αναλυτές είτε σαν προγραμματιστές.
Έτσι από τεχνικής απόψεως για την ανάπτυξη των εφαρμογών μας επιλέξαμε το visual studio της Microsoft και ως βάση δεδομένων (RDBMS) τον SQL Server της Microsoft.
Η επιλογή μιας εκ των κορυφαίων βάσεων δεδομένων στον κόσμο έγινε για να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και υψηλές ταχύτητες στην αποθήκευση και διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων καθώς και έλεγχο των δεδομένων από τον ίδιο τον πελάτη.
Η κοινή βάση δεδομένων και ο ενιαίος σχεδιασμός δίνει το πλεονέκτημα όλοι οι παράμετροι και τα δεδομένα να καταχωρούνται μόνο μια φορά και να είναι αξιοποιήσιμα από όλες τις εφαρμογές του συστήματος.
Δημιουργήσαμε τις απαραίτητες τεχνολογίες υποδομής στοχεύοντας εξ’ αρχής να προσφέρουμε στον πελάτη μας, τη λειτουργικότητα που χρειάζεται σε κάθε φάση ανάπτυξής της επιχείρησης του.
Επιπρόσθετα η ανοικτή αρχιτεκτονική του όλου συστήματος καθώς και το γεγονός ότι ο κώδικάς των αναφορών της κάθε εφαρμογής είναι μέσα στη βάση επιτρέπει την κατασκευή ή και αλλαγή όλων των αναφορών.
Στόχος μας ήταν και παραμένει η εξασφάλιση της μακροβιότητας της επένδυσης του πελάτη.
Smart Hospitality Suite
(Business Integrated Solution)
Ελκυστική στην εμφάνιση, ιδιαίτερα εύχρηστη και πλήρης από πλευράς δυνατοτήτων αλλά και περιφερειακών εφαρμογών, μπορεί να καλύψει άριστα τις ανάγκες μηχανοργάνωσης τόσο μιας απλής επισιτιστικής επιχείρησης όσο και μιας αλυσίδας ξενοδοχείων.Οι ειδικές απαιτήσεις οργάνωσης των ξενοδοχειακών αλλά και των επισιτιστικών μονάδων, η on-line επικοινωνία όλων των τμημάτων ή και των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, η ακρίβεια, η πιστότητα και η αμεσότητα της ροής της πληροφορίας, προϋποθέτουν αξιόπιστα συστήματα αλλά ταυτόχρονα βαθιά πολύπλευρη γνώση τόσο του χώρου της πληροφορικής όσο και του χώρου της φιλοξενίας. Η σουίτα εφαρμογών «Smart Hospitality Suite» της Smartsoft είναι ένα σύγχρονο, καινοτόμο και ενιαίο hospitality software, κοινής τεχνολογίας, κοινής φιλοσοφίας, κοινού σχεδιασμού, κοινών χειρισμών και κοινής βάσης δεδομένων.
Στόχος της Σουίτας
Λεπτομερής έρευνα της αγοράς κατέδειξε ότι παρόλο την ύπαρξη πολλών και σοβαρών εταιρειών εντούτοις παρατηρείται σημαντικό κενό στην προσφορά ολοκληρωμένης και ομοιογενούς λύσης.
Οι εφαρμογές της σουίτας σχεδιάσθηκαν για να καλύψουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα τις διαφορετικές ανάγκες κάθε τύπου, μεγέθους, και δραστηριοτήτων επισιτιστικών επιχειρήσεων.
Στόχος μας να δώσουμε τη δυνατότητα στη επισιτιστική επιχείρηση να καλύψει την μηχανογράφησή της με μια ενιαία λύση.
Πλεονεκτήματα
- Παρουσιάζει καινοτομίες παντού.
- Είναι multi-company αλλά και multi-property.
- Λειτουργεί σαν ένα ολοκληρωμένο ready-to-run πληροφοριακό σύστημα, είτε για μία επιχείρηση είτε και για αλυσίδα επιχειρήσεων
- Προσφέρει έναν πλήρη κατάλογο επιλέξιμων modules τα οποία λειτουργούν είτε σε συνδυασμό είτε και αυτοτελώς.
- Προσφέρει τεράστια δυνατότητα παραμετροποιήσεων, ενώ οι αναγκαίες ρυθμίσεις για να λειτουργήσει (δομή επιχείρησης, παραστατικά, οργανωτικοί πίνακες, κλπ.) παραδίδονται έτοιμες.
- Επιδέχεται τροποποιήσεις (customizations) και μεταμορφώνεται σε «αποκλειστική» λύση.
- Ο χρόνος εκπαίδευσης χειρισμού δεν ξεπερνά το χρόνο εκπαίδευσης κάθε άλλης αντίστοιχης εφαρμογής, αλλά η παραγωγικότητα του χειριστή υπερδιπλασιάζεται.
- Είναι Multilanguage ανά χρήστη.
- Εκμεταλλεύεται άριστα τις δυνατότητες των βάσεων της Microsoft, SQL Server ή SQL Server Express, εξασφαλίζοντας ταχύτατη επικοινωνία.
- Προσφέρει διαδραστικότητα με εφαρμογές τρίτων – ιδιαίτερα με Microsoft Applications (Word, Excel, Outlook), Επώνυμες Λογιστικές Εφαρμογές, κ.λπ.
- Παρέχει άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη (24Χ7).
Smart Front Office
Smart P.M.S.
Διαχείριση των τμημάτων Κρατήσεων, με δυνατότητα τυποποίησης και αυτοματοποίησης πολλαπλών αλλά και σύνθετων πολιτικών πωλήσεων, της Υποδοχής με δυνατότητα προγραμματισμού όλης της παραμονής του πελάτη, αλλά και της Main Courante με πολλές δυνατότητες τόσο στην έκδοση των λογαριασμών, όσο και στον έλεγχο.
Smart Touch Screen P.O.S. & Wireless
Τα πλέον σύγχρονα φιλικά και αξιόπιστα Touch Screen P.O.S. συστήματα, τα οποία δίνουν εναλλακτικές λύσεις στα οργανωτικά προβλήματα των επισιτιστικών τμημάτων, από την ταυτοποίηση του πελάτη(με ενεργοποίηση του Cash Free module), την ασύρματη παραγγελιοληψία και εξόφληση λογαριασμού (με χρήση android tablets and phones), αλλά και τον έλεγχο των αποτελεσμάτων. Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης όλων των σημείων πώλησης.
Smart Contacts
Εργαλείο του τμήματος Πωλήσεων κάθε ξενοδοχειακής επιχείρησης για το παρόν και ειδικότερα για το μέλλον.
Δυνατότητες όπως η ταχύτητα χρήσης,η πλήρης γνώση του ιστορικού αλλά και των μελλοντικών ενεργειών του πελάτη, η αυτοματοποίηση των μαζικών επικοινωνιών, η αρχειοθέτηση και παρακολούθηση της αλληλογραφίας με τον πελάτη και η επικοινωνία του με άλλες εφαρμογές (Outlook, Excel, Word κ.λπ.), είναι λίγοι μόνο από τους λόγους για τους οποίους το Contacts, καθίσταται ένα ισχυρότατο εργαλείο διαχείρισης και ελέγχου των τμημάτων Πωλήσεων, Marketing και Client Service.
Smart Events
Απαραίτητο εργαλείο διαχείρισης, ελέγχου και λογιστικής παρακολούθησης εκδηλώσεων, είτε αυτές προϋποθέτουν αίθουσες ή χώρους είτε μόνο resources (Προσωπικό, Τραπέζια, Καρέκλες, κ.λπ.) της επιχείρησης.
Smart SPA & Beauty
Αποτελεσματική διαχείριση κέντρων Spa, θαλασσοθεραπείας και αθλητικών εγκαταστάσεων. Είναι σε θέση να παράσχει ακριβώς το είδος της πληροφόρησης που απαιτείται. Ευέλικτο, σύγχρονο και φιλικό προς τον χρήστη, κάνει τη διαχείριση απλή υπόθεση. Καλύπτει από τον έλεγχο διαθέσιμων resources (Αιθουσών, μηχανημάτων, θεραπευτών κ.λπ.), τον προγραμματισμό των ραντεβού και των υπηρεσιών, μέχρι και την έκδοση των παραστατικών.
Smart Head Office
Καθιστά δυνατή την εφαρμογή ενιαίας εμπορικής πολιτικής και την κεντρική διαχείριση οποιασδήποτε ξενοδοχειακής αλυσίδας, ανεξαρτήτως μεγέθους. Διαχείριση, Έλεγχος και συγκεντρωτική Οικονομική και Στατιστική Πληροφόρηση, όχι μόνο σε επίπεδο πωλήσεων και κρατήσεων, αλλά σε καθολικό επίπεδο, άμεσα και αποτελεσματικά.
Smart Back Office
Stock – F&B Control
Ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης αποθέματος (προσφορές, παραγγελίες, αγορές, διακινήσεις, καταστροφές, φιλοξενίες, πωλήσεις, κ.λπ.) και κεντρικού ελέγχου όλων των σημείων πώλησης, με κοστολόγηση (απογραφικά, ή και με χρήση συνταγών).
Smart Accounting & Fixed Assets
Γενική Λογιστική, η οποία με τη χρήση ανεξάρτητων καθολικών χρεωστών, πιστωτών, ταμείου, τραπεζών κ.λπ., καινοτομεί και διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες λογιστικές εφαρμογές, καθιστώντας τις καταχωρήσεις που γίνονται σε τακτική βάση (όπως πωλήσεις, αγορές, έξοδα, εισπράξεις, πληρωμές) μια απλή υπόθεση που διεκπεραιώνεται με ταχύτητα, ακόμη και από χρήστες χωρίς καθόλου γνώση λογιστικής, με ταυτόχρονη δυνατότητα πολλαπλών αναλύσεων ανά λογαριασμό, κέντρα κόστους κ.α.
Μια ομάδα αφοσιωμένη
στην επιτυχία του πελάτη
Νικόλαος Γκουγκουτζής
Managing Director
Μιχάλης Σάμιος
Development Director
Φανούριος Μαρδάς
Director of Support Department
Μαρία Ευθυμίου
Head of Finance
Αντωνία Ονούφριου
Head of customer support
Μαριάννα Σάμιου
Front End Developer
Γρηγόρης Σάμιος
Full Stack Developer
Ιωάννης Μαρδάς
Web Developer - Seo Specialist